Mijn Mobiele Telefoon

Ik heb nu al bijna twee jaar een Samsung Galaxy S (i9000) mobiele telefoon met Android als besturingssysteem en ik ben daar zeer tevreden over en ik doe er erg veel mee.

Mobiele Telefonie
Uiteraard bel ik met mijn Samsung Galaxy S mobiel. Ik ben echter niet een frequente beller ik verbruik dan ook niet veel belminuten.

Berichten
Berichten stuur ik met mijn Samsung Galaxy S met behulp van SMS of WhatsApp. Familie, vrienden of kennissen die geen WhatsApp hebben, stuur ik berichten via SMS. Ik wil niet zeggen dat ik veel berichten stuur, maar weinig is het ook niet.

Social Media
Met mijn Samsung Galaxy S ben ik ook flink bezig met Social Media. Ik gebruik onder andere : Facebook, Flickr, Google+, Hyves, LinkedIn, TweetDeck, Twitter, YouTube en WordPress.

MP3 Speler
Met mijn Samsung Galaxy S kan ik met behulp van PowerAmp luisteren naar muziek in MP3– of Windows Media Audio-formaat. Deze muziek had ik al op mijn PC staan en heb ik dus op mijn telefoon gezet. Daarnaast kan ik ook muziek streamen met behulp van TuneIn of Spotify. Deze laatste twee maken daarbij dankbaar gebruik van mijn grote datalimiet van 1 Giga Byte.

Agenda
Op mijn Samsung Galaxy S gebruik ik ook de agenda die direct gekoppeld is aan mijn Google Agenda. Op deze manier heb ik altijd toegang tot mijn agenda. Via mijn telefoon overal onderweg en via de PC thuis.

Foto- en Videocamera
Met mijn Samsung Galaxy S kan ik ook heel verdienstelijk foto’s en videofilmpjes maken. Deze foto’s en video’s kan ik ook op het toestel zelf bekijken, maar ook op de PC zijn ze goed te bekijken.

Spelletjes
Ik heb heel wat spelletjes op mijn Samsung Galaxy S staan, maar Mahjong, Pool Break en Zynga Poker speel ik het meeste.

De bovenstaande lijst van zaken die ik met mijn Samsung Galaxy S doe is nog niet eens compleet, maar zo zie je dat de intrede van de Smartphone in mijn leven het gevolg heeft gehad dat ik onderweg veel meer dingen kan doen.

Geef een reactie

