Nieuwe weblog

Nadat ik op mijn oude weblog heel veel problemen had met spam, ik draaide daar met een verouderde versie van WordPress en kon deze niet meer upgraden, heb ik besloten om bij WordPress een nieuwe weblog onder te brengen. Voordelen hiervan zijn, voor mij dat ik niet meer handmatig de WordPress-software hoef te upgraden, dat gebeurt automatisch en achter de schermen. Voordelen als lezer van deze weblog zijn onder andere de nieuwe layout en de mogelijkheid om makkelijk berichten te zoeken via de kalender, de lijst met onderwerpen, de wolk met tags etc.

Ik hoop dat jullie deze nieuwe weblog even goed waarderen als de oude weblog.

Groetjes,

Marco Vonk

2 Reacties

  1. hoi Marco.

    ik ben op zoek naar Martinus Jacobus Vonk geb 16-11-1878 gehuwd met Maria van dijk hij is de beroer van mijn opa Jacobus Johannes tante Mie heb ik gezien bij mijn ouders
    kan jij mij verder helpen

    met vriendelijke groet
    Koos Vonk

  2. Hoi Koos,

    Ik ben bang dat ik je niet kan helpen.
    Ik ken mijn Opa, maar dan kom ik nog maar tot 1923 of zo.

    Groet,

    Marco

Geef een reactie

