Zoetermeer – Paulusschool (2008)

Afgelopen Zaterdag heb ik een nostalgische bui foto’s van mijn vroegere lagere school, de Paulusschool, gemaakt.

Als je er over nadenkt is het toch wel gek hoor dat iemand van bijna 39 in een nostalgische bui foto’s van zijn lagere school gaat maken. Op zich heb ik wel tastbare herinneringen aan mijn lagere school. Zoals alle rapporten, de uitslag van de CITO-toets en zelfs nog een paar werkstukjes voor godsdienstles, maar toch knaagde er nog iets aan mij. Ik moest en zou foto’s hebben. Dus ben ik op de fiets gestapt en heb ik het mooie weer benut om niet alleen een lekker stuk te fietsen, maar ook om foto’s te maken. Een volgende keer ga ik foto’s maken van de LEAO en de MEAO waar ik op gezeten heb.

Bekijk het fotoalbum

Eén reactie

  1. Ha da’s grappig. Mijn ouders lieten me laatst een foto zien waarop ik, stoer leunend tegen de muur van mijn school, indruk probeer te maken op mijn juf. Het was 1979 en ik was 5. Haha. Over nostalgie gesproken…

Geef een reactie

